Wat te doen bij een klacht

Bij Praktijk Juno doen we ons uiterste best om goede zorg en behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. In dat geval hanteren wij de volgende klachtenregeling.

Stap 1: Bespreken met Praktijk Juno

Wanneer je niet tevreden bent over de geleverde diensten, kun je een klacht indienen bij:

Inge Broenink – Praktijk Juno

Samen kijken we naar een passende oplossing.

Stap 2: Externe klachtencommissie

Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht door Praktijk Juno? Dan kun je terecht bij een onafhankelijke klachtencommissie.

Praktijk Juno is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Je kunt er ook voor kiezen om direct contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg.

 

Contactgegevens Klachtenportaal Zorg

Website: klachtenportaalzorg.nl

Postadres: Westeinde 14a, 1601 BJ Enkhuizen

 

Meer informatie

Voor een uitgebreide uitleg verwijzen we naar het document Klachtenreglement Klachtenportaal Zorg.

Dit document kan worden opgevraagd bij Inge Broenink van Praktijk Juno.